Så jobbar man man bloggsamarbeten

Som bekant älskar jag när folk är generösa med att dela med sig av sin kunskap. Min kollega Carolina Lidman på Springtime har gjort just detta genom att i en bloggserie på tre delar berätta om hur man som företag/byrå jobbar med bloggsamarbeten.

Del 1 – så här jobbar du med bloggare – Relationen mellan kund, byrå och bloggare, tex hur man hittar rätt bloggare för samarbeten och hur man tar kontakt.

Del 2 – lärdomar från att ha jobbat med bloggare

Del 2 – fokus på det visuella – hur skapar man tex fotovänliga events och utskick.

/Sara

Detta inlägg ingår i #blogg100 2015. Min målsättning är att skriva om 100 personer, företag, organisationer, lösningar, appar, prylar eller idéer som inspirerar mig i mitt arbete eller vardag.

 

 

Skriv en kommentar

Du kan använda följande HTML HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>